RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

På denne bloggen kan du lese om ungdomsbøker i alle sjangere. Jeg er ikke sponset. Her får du ærlige meninger om bøker jeg har lest.
hex hall

Min første skrekknovelle

Jeg har lest Hungry Daughters of Starving Mothers av Alyssa Wong. Novellen som vant Nebulaprisen for beste novelle i 2015.

hex hall

60 damer du skulle ha møtt

Tegneserien du må lese. Hvor mange norske kvinner kan du huske å ha lært om på grunnskolen eller videregående? Jeg kan bare komme på en håndfull.

Søk

onsdag 23. juli 2008

Livets lyse side har mottatt en award


Brillante weblog premio - 2008


Tusen takk til Mirel fra Miriel's verden som har tildelt Livets lyse side denne awarden. Miriel skriver:
Jeg har to bloggere jeg gjerne vil gi awarden videre til - den første bloggeren er Ladybug som har bloggen Livets lyse side. Hun skriver mye interresant i bloggen sin - jeg hadde spesielt god nytte av hennes tips om hvordan man holder liv i orkideer. Hun er også flink til å oppdatere bloggen sin ofte - noe jeg liker veldig godt.

Jeg vil gjerne sende awarden videre til to andre bloggere. Første award går til Drea, rett og slett fordi jeg liker å lese i bloggen hennes og den andre til lenestyle fordi hun har en inspirerende og flott blogg.

0 comments:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen et lite spor fra ditt besøk =)