RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

På denne bloggen kan du lese om ungdomsbøker i alle sjangere. Jeg er ikke sponset. Her får du ærlige meninger om bøker jeg har lest.
hex hall

Min første skrekknovelle

Jeg har lest Hungry Daughters of Starving Mothers av Alyssa Wong. Novellen som vant Nebulaprisen for beste novelle i 2015.

hex hall

60 damer du skulle ha møtt

Tegneserien du må lese. Hvor mange norske kvinner kan du huske å ha lært om på grunnskolen eller videregående? Jeg kan bare komme på en håndfull.

Søk

onsdag 29. juli 2009

En liten kommentar om svineinfluensa

Jeg vil anbefale et stykke som heter Grisens hevn og er skrevet av Marte Michelet.

Utvikling er som oftest positivt men ikke i alle tilfeller. Jeg er glad for at grisene i Norge lever under helt andre forhold enn disse genmodifiserte og antibiotika fylte grisene i Mexico. Man kan klage på matprisene her men her er det i alle fall ikke rovdrift på dyr slik som det er i enkelte gråsoner hvor gigantprodusenter nesten kan gjøre akkurat som de lyster. Rart at grisen vil ta hevn?

0 comments:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen et lite spor fra ditt besøk =)