RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 18. juli 2009

Tilbake fra en liten ferie

Her er deler av den i bilder:






Jeg har vært borte så og si hele uken, med unntak av onsdagskvelden, men nå er jeg klar til å blogge igjen. I løpet av disse dagene har jeg har lest ut Hvis jeg blir av Gayle Forman, som var en varm og rørende bok(anmeldelse kommer 3.august i forbindelse med bokbloggturnén). Når det gjelder Jane Austens Persuasion har jeg lest vel 50 sider, det går litt smått siden språket er litt gamelmodig og det er en del ukjente ord i teksten. Jeg har muligens gapt litt over meg ved å velge den engelske versjonen av denne boken.

0 comments:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.