RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

torsdag 13. august 2009

Her er jeg

OrchidImage by *santosh via Flickr



Jeg sitter og skriver en anmeldelse av Stephanie Meyers bok The Host. Hadde planer om å få lagt ut anmeldelsen nå i kveld men jeg orker ikke å sitte mer ved pc'n nå. Er rett og slett litt sliten, har pådratt meg en halsbetennelse, alltids kjekt å få erfart hvordan det føles(skrevet med litt ironi) - har faktisk aldri hatt det før. Har fått peniciling i dag, så jeg tror at med det og en god natts søvn så er jeg bedre i morgen.

Jeg må få si at det er utrolig hyggelig å ha fått så mange faste lesere, det setter jeg stor pris på! Håper dere henger med selv om det har blitt to dager med lite blogging fra meg nå. Jeg kommer sterkere tilbake. Ha en riktig fin kveld!
Reblog this post [with Zemanta]