RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 13. januar 2010

Bytte bøker?

Jeg har en del bøker liggende her som jeg gjerne kunne tenkt meg å bytte ut med andre bøker. Jeg tør vedde på at det er andre som har bøker liggende også. Har du en bok du kunne tenke deg å bytte med noe annet så ta en titt på listen min under. Leser du bøker på engelsk så ta en titt på listen over engelskspråklige bøker jeg har tilgjengelig for bytte - der finner du blant annet Propechy of the sisters av Michelle Zink og Wicked Lovely av Melissa Marr. For å være med å bytte bøker må du være 16 år eller eldre, ja, vet det står 18 år og eldre i den andre bloggen(men det gjelder utenfor våre grenser :)).

Her er de norske titlene jeg kunne tenkt meg å byttet bort:
  1. Se deg ikke tilbake av Karin Fossum
  2. Genesis av Bernhard Beckett
  3. I skyggen av vingården av Tamara McKinley
  4. Kate Hannigan av Catherine Cookson

    Send meg en e-post på ladybug [AT]bluezone[DOT]no om du finner noe av interesse.