RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

mandag 15. februar 2010

Tråder - Fashion with compassion!



Nonie lever og ånder for mote. Edie planlegger å redde verden. Jenny har fått en rolle i en Hollywood-film. Først når de tre bestevenninnene treffer en yngre flyktningjente som kaller seg Crow, har rosa alvevinger og tegner kjoler, får de en sjanse til å utrette noe virkelig fantastisk – og til å virkeliggjøre drømmene.
Et ekte (mote-)eventyr!

Tråder skal lanseres på Oslo Fashion Week, det er også boken til årets første bokbloggturné i regi av Cappelen Damm. Jeg er med på turnén og min anmeldelse finner du her den. 7. mars.

Verdt å få med seg: 5 kr fra hver solgte bok går til Redd Barna.

Vil du vite mer om forfatteren?  
Titt innom Sophia Benetts blogg
Du kan også finne Sophia på Twitter.

Jeg fikk en liten tweet av forfatteren for noen dager siden, det er utrolig hyggelig når forfatterne tar seg tid til å gi leserne oppmerksomhet. Hun hadde sett min tweet om at jeg leste boken hennes i forbindelse med en norsk bokbloggturné. Skal innrømme at jeg syntes det er veldig stas når en forfatter sender noen ord på Twitter, for meg som liker å lese er de jo kjendiser ;)