RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 6. juni 2010

Boken "min" skal ut i verden - har du lyst til å lese den?


Tidligere i år leste jeg en bok som hadde alle de rette ingrediensene; eventyr, et land på randen av krig, sjørøvere, vennskap, kjærlighet og tilgivelse. Boken heter The Fiddler's Gun og er skrevet av A.S. Peterson, noen husker kanskje at jeg skrev en anmeldelse av den? Vel nå har jeg bestemt meg for å prøve å gi boken litt PR, den er nemlig publisert av et uavhengig forlag og de har ikke samme midlene for å reklamere for sine utgivelser som giganten i den amerikanske forlagsbransjen. Derfor har jeg lyst til å hjelpe forfatteren til å få enda flere lesere til sin flotte bok.

Kunne du tenke deg å lese boken? Her finner du ut hvordan du kan delta? Boken er forøvrig på engelsk.



Reblog this post [with Zemanta]