RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 29. september 2010

Onsdags ønskeliste - uke 39


På onsdagene deler jeg bøkene jeg har lagt til på ønskelisten min den siste uken med dere. Lenkene under bildene fører til Goodreads eller lignende hvor man kan lese litt om boken. Mange av bøkene jeg ønsker meg ikke er oversatt til norsk, men der det finnes en norsk beskrivelse vil jeg selvsagt poste denne. OBS! Enkelte av bøkene på listen er ikke utgitt enda.

Denne gangen er ønskelisten min virkelig lang, enda godt det bare er en ønskeliste ellers kunne det fort bli dyrt..






Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins - det som fristet meg til å legge til denne boken på ønskelisten var en fantastisk anmeldelse på bloggen Persnickety Snark
Please Ignore Vera Dietz av A.S. King - denne boken høres helt super ut, leste en anmeldelse av boken på bloggen Presenting Lenore


Dear Mr. Biglow: A Transatlantic Friendship av Frances Woodsford - leste et eller annet sted at lesere som liker Guernsey forening for litteratur og potetskrellpai av Mary Ann Shaffer og 84, Charing Cross Road av Helene Hanff ville like denne boken. Jeg har lest førstnevnte bok og det er en bok som lar deg sitte igjen med en god følelse i kroppen, jeg har sett filmen basert på Hanff sin bok og den likte jeg derfor tror jeg kanskje at jeg kan like denne boken.