RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

På denne bloggen kan du lese om ungdomsbøker i alle sjangere. Jeg er ikke sponset. Her får du ærlige meninger om bøker jeg har lest.
hex hall

Min første skrekknovelle

Jeg har lest Hungry Daughters of Starving Mothers av Alyssa Wong. Novellen som vant Nebulaprisen for beste novelle i 2015.

hex hall

60 damer du skulle ha møtt

Tegneserien du må lese. Hvor mange norske kvinner kan du huske å ha lært om på grunnskolen eller videregående? Jeg kan bare komme på en håndfull.

Søk

lørdag 22. januar 2011

Bloggen har byttet navn og byttelisten er oppdatert!

Noen av dere har kanskje lagt merke til det allerede? Bloggen har byttet navn fra Underhold meg til Flukten fra virkeligheten - en bokblogg. Dere som linker til bloggen må gjerne bytte navnet som bloggen vises under i bloggrollen/linkene deres :)

Bokbyttelisten(du finner den øverst i menyen) er oppdatert med en hel haug skjønnlitterære bøker. Jeg har ryddet opp i bokhyllen og fjernet en del bøker som jeg nok tror jeg ikke kommer til å plukke ut av hyllen.

Ha en fortsatt fin lørdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Bra valg av overskrift :) Grattis med det :)
    Trengte vel litt til det nå som dere er to :)

    SvarSlett
  2. Superfin overskrift! :D Har lenge tenkt på å gjennomføre et navne (og nettadresse )-bytte selv. Ble så inspirert av dere at jeg endelig gjennomførte det ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen et lite spor fra ditt besøk =)