RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

På denne bloggen kan du lese om ungdomsbøker i alle sjangere. Jeg er ikke sponset. Her får du ærlige meninger om bøker jeg har lest.
hex hall

Min første skrekknovelle

Jeg har lest Hungry Daughters of Starving Mothers av Alyssa Wong. Novellen som vant Nebulaprisen for beste novelle i 2015.

hex hall

60 damer du skulle ha møtt

Tegneserien du må lese. Hvor mange norske kvinner kan du huske å ha lært om på grunnskolen eller videregående? Jeg kan bare komme på en håndfull.

Søk

mandag 3. januar 2011

Nye bøker - uke 1



Hver mandag prøver jeg å poste de bøkene som har dumpet ned i postkassen min eller som jeg har kjøpt i uken som har gått.




Kjøpt:
Loups-Garous av Natsuhiko Kyogoku
Må bare takke Julie for å ha tipset om en side som spesialiserer seg på å selge Japansk sci-fi og fantasy til den store vide verden.
Lydbøker:
Har akkurat meldt meg inn i Audible også hadde de salg :D


For anmeldelse:
Lost Voices av Sarah Porter(fra forlaget via netGalley)
Mystify(Mystyx #2) av Artist Arthur(fra forlaget via netGalley)
Flaskepost fra P av Jussi Adler-Olsen - (fra forlaget Aschehoug)

Byttet til meg:

2 kommentarer:

  1. Tror Aschehoug boikotter meg for tiden. Jeg vil også ha Flaskepostboka!!
    - sendte forresten Otherworldbøkene idag, regner med du har dem om en dag eller 2.

    SvarSlett
  2. Jeg lurte litt på deg selv men plutselig en dag fikk jeg en hyggelig e-post ang. denne boken. Mulig de bytter litt på hvem de kontakter?

    Jeg sender boken i morgen, den er ferdig registrert og klar til å slippe i postkassen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen et lite spor fra ditt besøk =)