RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 12. mars 2011

Nye bøker på byttelisten min!


Da har jeg lagt inn flere nye titler på byttelisten min, det ligger over 40 titler der nå(har rett og slett ikke plass til alle bøkene mine). Er du interessert i å bytte bøker så bare fyll inn skjemaet og fortell hvilke bøker du har lyst til å bytte. Det er en del ungdomsbøker, chic-lit, feel-good og krim med mer. Siden bloggen fokuserer mest på ungdomsbøker kan jeg jo nevne noen av ungdomsbøkene jeg har lagt ut:

Delirium av Lauren Oliver
Graceling av Kristin Cashore
Shiver av Maggie Stiefvater
Dødslekene av Suzanne Collins
Glass Houses(Morganville Vampires Book One) av Rachel Caine

God helg :)

0 comments:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.