RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

fredag 13. mai 2011

“Selvangivelse”

Bilde: Eilean Donan Castle av bluestardrop - Andrea Mucelli's photostream, CC BY-NC-SA 2.0.

Silje fra siljes skriblerier utfordret meg til å fylle ut selvangivelsen min, tusen takk Silje. Her kommer min selvangivelse ;)


Reglene er som følger:
  1. Lenk til den som ga deg prisen.
  2. Besvar spørsmålene.
  3. Gi prisen videre til ti bloggere.
Hvorfor startet du å blogge?
Jeg er veldig glad i å lese men har ikke så mange å dele lesegleden min med. Da var jo en bokblogg et perfekt sted å dele mine leseropplevelser med andre bokelskere og å få sjansen til å høre hva andre mener om akkurat den boken jeg har lest.
Hvilke blogger følger du?De norske bokbloggene jeg følger finner du øverst i menyen under Bloggliste(takk for påminnelsen forresten for den listen må nok oppdateres), ellers kan du ta en titt på listen du finner i profilen min under "Blogs I Follow", jeg følger også en god del internasjonale bokblogger.
Favorittmakeupmerke?Har ikke noen spesiell produsent som favoritt.
Favoritt klesmerke?
Har ingen favoritt :) Her går det i H&M, Vero Moda, B-Young og lignende. Har aldri vært opptatt av merker.
Ditt må- ha makeup – produkt?
Jeg sminker meg ikke så ofte, spesielt ikke nå som det er pollensesong, men må jeg velge noe så går jeg for mascara.
Favorittfarge?Petroleumsblå kanskje.
Parfyme?
Ikke rosa Lacoste i hvertfall, det er den jeg har nå. Jeg var en stund veldig glad i Laura Biagiotti, har enda ikke funnet meg noen ny favoritt.
Favorittfilm?Det tror jeg må bli Braveheart.
Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Scottland. Jeg vil blant annet se det vakre landskapet og historiske bygninger. 
Still og besvar det siste spørsmålet selv: Hva hører du på?
Jeg føler jeg har ganske variert smak alt fra musikk fra 60-70-tallet til Hellbillies, Rihanna, Madonna, Rammstein, The Killers med flere.. Jeg er nok en som typisk hører på listepop også er jeg veldig glad i 80-talls musikk.


Jeg velger å ikke gi utfordringen videre men oppfordrer alle som har lyst til å ta den :)

3 kommentarer:

  1. Fin selvangivelse :-)

    SvarSlett
  2. Jeg tok oppfordringen og stjal spørsmålet ditt =)

    Ellers tror jeg at jeg skal kikke litt på de internasjonale bloggene du leser. Jeg har kun lest noen få selv, men det er alltid kjekt å oppdage nye!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Silje :)

    labben: Så bra. Det er helt i orden at du "stjeler" spørsmlet :) Ta gjerne en titt, det er ganske mange på listen. Jeg er nok ikke inne og kommenterer på alle bloggen på listen hver uke.

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.