RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

På denne bloggen kan du lese om ungdomsbøker i alle sjangere. Jeg er ikke sponset. Her får du ærlige meninger om bøker jeg har lest.
hex hall

Min første skrekknovelle

Jeg har lest Hungry Daughters of Starving Mothers av Alyssa Wong. Novellen som vant Nebulaprisen for beste novelle i 2015.

hex hall

60 damer du skulle ha møtt

Tegneserien du må lese. Hvor mange norske kvinner kan du huske å ha lært om på grunnskolen eller videregående? Jeg kan bare komme på en håndfull.

Søk

lørdag 9. juli 2011

Time 4 - Lesemaraton

Hvordan går det med alle sammen? Noen er kanskje litt trette i øynene etter omtrent fire timer med lesing. Det er lov til å ta seg en liten pust i bakken. Et tips kan være å ta på iPoden og sette på en lydbok og gå ut en tur for å få seg litt frisk luft. Ellers kan du jo spille domino med bøkene fra bokhyllen din:


Kos dere videre med lesingen! Sjekk også utfordringen min for time 4 på Lesemaraton bloggen, det blir premie på vinneren :)

2 kommentarer:

  1. Koser meg fortsatt, ble nettopp ferdig med Dracula. Skal lese ferdig de tre siste kapitlene av The castle of Otranto etterpå. Mørk lesning i starten av maratonen, hehe;)Koser meg fortsatt, ble nettopp ferdig med Dracula. Skal lese ferdig de tre siste kapitlene av The castle of Otranto etterpå. Mørk lesning i starten av maratonen, hehe;)

    SvarSlett
  2. Stilig bok-domino :-) Her går det strålende med lesemaraton!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen et lite spor fra ditt besøk =)