RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 13. juli 2011

Vi er på Facebook

Jeg har lenge tenkt på  å lage en Facebook side for bloggen men ting tar tid. Nå er den endelig på plass, stikk gjerne innom og lik siden, du finner den her.

Har bloggen din en facebook side så må du gjerne legge igjen en link til den her. Anita og Bokelskerinnen er de jeg har fått med meg så langt.

4 kommentarer:

  1. Min er også på facebook, selv om jeg ikke aner hvorfor, jeg gjør jo ikke annet enn å lime inn blogginnleggene.
    (har ikke personlig konto, så jeg har ingen erfaring med normal fb aktivitet -))

    SvarSlett
  2. Vi på Bokmerker har også egen FB-side, men det er Twitter-kontoen som er den viktigste utenom bloggen. Har liksom ikke helt funnet ut hva som er relevant på FB? ønsker ikke å bruke det bare som varsel for oppdatering, for det kan man ha RSS-leser til.

    SvarSlett
  3. Jeg har planer om å bruke Facebook for å bygge nettverk, der kan man også nå ut til folk som kanskje ikke ellers er så bevandret i bloggland :)

    Jeg syntes forøvrig det er kjekt å kunne se andres oppdateringer på "Veggen" når jeg benytter Facebook som bloggen og ikke med min egen profil.

    SvarSlett
  4. i am not - but i do follow you on tvitter! good job girls : )

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.