RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

torsdag 22. mars 2012

Boktema: Favoritter i rødt(bokomslag).




Hvilket bokomslag i rødt er din favoritt? Det er spørsmålet i dagens Boktema hos Anettes bokboble denne torsdagen. Jeg har flere favoritter:


Jeg har ikke lest noen av bøkene på bildet over men jeg syntes omslagene er flotte. Liker spesielt godt designet på omslaget til Sisters Red.

Insatiable og The Sisters Brothers(sjekk detaljene!) har jeg lest, førstnevnte var dessverre ikke mer enn et vakkert og sensuelt bokomslag mens førstnevnte var en fantastisk historie!
Gleder meg til å se mange flotte bokomslag i dag! Never judge a book by its cover er jo et fint ordtak, men dessverre er det veldig lett å falle for fristelsen.














Om bloggeren
Sommeren 2007 startet Mari bloggen Flukten fra virkeligheten. Mari elsker bøker(selvsagt!) og håper noe av sin leseglede kan smitte over på andre. Til daglig jobber hun på kontor.

14 kommentarer:

  1. WOW, du hadde mange fine!
    Jeg plukket meg ut noen få av de jeg kom på. Egentlig er ikke rød min farge, men når jeg ser på dine cover falt jeg for den likevel! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Astrid Terese :) Da jeg først tenkte etter så kom jeg faktisk ikke på et eneste omslag i rødt men så tok jeg en titt på listen min på GR. Der var det faktisk flere fine som jeg helt hadde glemt.

      Slett
  2. Stilige bokomslag du har funnet deg:)Likte spesielt low red moon, sister red og the sisters brothers:)Ha en fin torsdag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sisters Red og The Sisters Brothers har jo både noe tilfelles i tittelen og på omslaget. De har jo begge dette litt skjulte bildet som jeg syntes er et artig knep av designerne :)

      Slett
  3. Så mange stilige bokomslag:) Jeg skal skrive ett innlegg jeg også, litt senere i dag:) Takk for boktips også, mange av disse har jeg ikke lest eller sett før:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig at du fikk spennende boktips og noe pent å se på samtidig. Det kan ikke bli bedre enn det ;) Gleder meg til å se hva du viser oss, Elin :)

      Slett
  4. Åhh,du hadde funnet frem mange fine omslag:-) Likte alle sammen godt jeg. Ha en fin ettermiddag:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Beathe :) Jeg kommer innom deg veldig snart for å titte på hva du har funnet frem til i dag.

      Slett
  5. Så utrolig mange flotte omslag du har plukket ut! The Sisters Brothers hadde et ekstra stilig omslag synes jeg

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er helt enig i at The Sisters Brothers er stilig :) Boken anbefales, Labben og Clementine har begge skrevet flotte omtaler av den hvis du er nysgjerrig på hva den handler om. Skal få skriblet ned noen setninger jeg også, snart...

      Slett
  6. Stilig:) Skal prøve å rote oppi topplokket etter fine røde omslag:D

    SvarSlett
  7. Nydelig innlegg, her var det mange flotte bokomslag og boktips!! God helg og klem fra Anette :)

    SvarSlett
  8. Mange flotte boksomslag her :-) The Sisters Brothers har et kjempestilig cover!

    God lørdag, Mari!

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.