RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 24. februar 2016

Fantasivesener på lekseplanen

Husets eldste yngste skulle tegne til engelsk leksen sin i dag. The pirate, the ghost and the vampire. Det passet jo perfekt inn her også, fantastisk litteratur er jo en favoritt!



Dette var forøvrig avkommets første tegning i Paint.  Han er veldig kreativ og glad i og tegne, så det så ikke ut til å by på så store utfordringer å utfolde seg i Paint vs. med blyant. De som følger meg på Instagram vet at jeg er litt over middels glad i å skryte over tegneferdighetene til junior. Som mamma er man jo så klart stolt, og kanskje føler jeg ekstra på det siden jeg hele mitt liv har vært elendig til å tegne. Jeg er både glad på hans vegne, som ser ut til å ha fått noen kreative gener som ikke stammer fra meg. Det er kanskje derfor jeg er så glad i å lese det som kommer ut fra andre menneskers fantasi, for jeg har så lite av det selv.

Bildet er gjengitt med tillatelse fra kunstneren selv. 









Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger

og hun står bak den prisbelønnende nettsiden Sikring av barn i bil.

0 comments:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.