RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 28. august 2016

28.august - en smakebit

Roser fra min egen hage, jeg er like stolt som en fireåring med sin første løvetann.

Denne uka holder jeg på med samme bok som sist. Jeg forsøker å få lest litt pensum i tillegg til alt annet, så jeg er enda ikke helt ferdig med lydboka jeg delte fra i forrige uke. Likevel har jeg begynt på ei ny bok, på sengekanten leser jeg med bibliotekets app og der har holder jeg på med Leons hemmelighet av Tor Fretheim.



Boken handler om en ung gutt, som forsøker å skjule hvem hvilke mennesker han faller for. Det handler om å få aksept og selv akseptere hvem man er.


Noen ganger legger foreldre et umenneskelig press på barna sine, kanskje tenker de ikke alltid over hva som sies, andre ganger gjør de det med vilje.

Nyt denne siste søndagen i august. Her skal det feires litt bursdag og spilles fotball. Med andre ord ikke en rolig lesesøndag.







Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.


Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.













Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger.

4 kommentarer:

  1. Känner inte igen boken du läser. Tack för smakbiten.

    SvarSlett
  2. Tack för smakbiten. Krav på barn är bland det svåraste som finns att hantera som förälder.

    SvarSlett
  3. Å, denne ble jeg umiddelbart interessert i. Takk for smakebiten.

    SvarSlett
  4. Virket som en veldig flott bok! Likte smakebiten godt!
    - Siri

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.