RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 10. april 2010

Fever-serien blir oversatt til norsk


Av alle steder oppdaget jeg at Karen Marie Monings Fever serie har blitt(blir) oversatt til norsk da jeg var på Rema 1000 for å gjøre helge-handelen. Boken jeg så i butikken var Feber i blodet noe jeg antar er den norske oversettelsen av bok nummer to i serien, som på engelsk har tittelen Blood Fever. I går var jeg på Rema igjen og tenkte kanskje jeg skulle kjøpe med meg en kopi av boken(den kostet ikke mer enn 79,50 så det fristet), men nå hadde de den ikke der. På nettet ser det ut som det er umulig å få tak i boken(på norsk riktig nok, på engelsk kan den helt sikkert skaffes lett som bare det). Cappelen Damm som gir ut boken har den ikke engang på sine hjemmesider. Hvorfor ikke det Cappelen Damm?

Uansett dette er en serie jeg godt kunne tenke meg til å lese en vakker dag, om den ikke akkurat er dyp så har jeg inntrykk av at den er underholdende.