RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

På denne bloggen kan du lese om ungdomsbøker i alle sjangere. Jeg er ikke sponset. Her får du ærlige meninger om bøker jeg har lest.
hex hall

Min første skrekknovelle

Jeg har lest Hungry Daughters of Starving Mothers av Alyssa Wong. Novellen som vant Nebulaprisen for beste novelle i 2015.

hex hall

60 damer du skulle ha møtt

Tegneserien du må lese. Hvor mange norske kvinner kan du huske å ha lært om på grunnskolen eller videregående? Jeg kan bare komme på en håndfull.

Søk

torsdag 5. november 2009

Blogger du? Lyst til å motta bøker for anmeldelse?

Forlaget Aschehoug er på jakt etter bloggere som kan tenke seg å motta bøker for å skrive anmeldelse på sin blogg. Kan du tenke deg å være med? Da kan du fylle ut et enkelt skjema hos Aschehoug. Der får du muligheten til å selv kan bestemme hvilke boksjangere du kan tenke deg og lese. Aschehoug kontakter deg når de har en bok som kan være av interesse.

Har du lyst til å være med finner du altså skjemaet her.

Ikke glem å delta i min konkurranse hvor du kan vinne de tre første bøkene i serien om Sookie Stackhouse. Delta i konkurransen her