RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

mandag 7. juli 2008

Mine topp 16 sommerhits! Hvilke er dine favoritter?


Legg gjerne igjen en kommentar og del dine sommerfavoritter med meg.
Har du kanskje en sang eller flere sanger som minner deg spesielt om gode sommerminner?

Mine topp 16 :

Bryan Adams - Summer of 69



Gyllne Tider - Sommartider


Mr. President - Coco Jumboo


Postgirobygget - Idyll


Paradiso - Bailando


The Beatles - Here comes the sun


Vengaboys - Boom Boom Boom Boom


Otis Redding - Sitting on a dock of a bay


Darude - Sandstorm


The lovin' spoonful - Summer in the city


Sixpence Non The Richer - Kiss me


Hellbillies - Ei krasafaren steinbu


Hanson - Mmmbop


Grease - Summer Nights


Kaoma - Lambada


B52's - Love shack


250 g Kärlek - Naken



Gi Kudos til denne saken!

2 kommentarer:

  1. Here comes the sun er en kjempe koselig sang, det samme med Sitting on a dock of a bay! Det ble en morsomt gjensyn med Mr. President sin Coco Jumboo! The lovin' spoonful med Summer in the city måtte jeg slenge inn i en spilleliste på Spotify!

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig å kunne bidra til et par sanger på en av spillelistene dine :) Det er alt for lenge siden jeg har laget meg spillelister på Spotify.

      Slett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.