RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 24. august 2008

Dagens låt - Sunday Morning



Nyt Adam Levine sin behagelige stemme på en søndagsmorgen.

6 kommentarer:

  1. Jeg er enig i at dette er en fin sang av Maroon 5 ja, faktisk en av de få sangene av Maroon 5 jeg liker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å se at du kikker på noen gamle innlegg, Heidi :) Jeg er egentlig veldig glad i Maroon 5, smaken er som baken ;)

      Slett
    2. Hihi, det er sant! Ja, nå har jeg begynt å lese bloggen din fra start til slutt ;) Det er synd synes jeg, at "gamle" innlegg aldri blir lest for ingen blar seg bakover nesten. Vel..det gjør jeg!

      Slett
    3. Det syntes jeg er veldig hyggelig :) De gamle innleggene fortjener litt kjærlighet, vel noen av de ihvertfall. Jeg har byttet kommentarplatform to ganger i løpet av min tid som blogger og et uheldig resultat av det var at nesten alle gamle kommentarer forsvant. Det er litt sørgelig(så jeg anbefaler ikke å legge inn et eget kommentarsystem med mindre du vet at du kan ta backup av kommentarene dine og få de tilbake igjen senere).

      Slett
    4. Så trist! Takk for tips! Jeg er redd jeg ikke hvordan med legger inn et eget kommentarsystem en gang så jeg tror jeg er trygg for at det skal skje meg, hehehe.

      Slett
    5. *Jeg er redd jeg ikke vet hvordan man legger inn et eget kommentarsystem en gang så jeg tror jeg er trygg for at det ikke skal skje meg

      Fingrene går litt vel fort over tastaturet noen ganger! :p

      Slett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.