RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 5. november 2008

En historisk dag!


Jeg hadde planer om min egen lille valgvake her i går, jeg holdt vel ut til halv to i natt. Da jeg krøyp til køys hadde de første stemmene i presidentvalget i USA begynt å tikke inn og John McCain ledet. Det var en hyggelig overraskelse som ventet i dag morges, Obama hadde vunnet valget! Det var verdt et par tårer på morgenkvisten(ja, jeg er relativt lettrørt). Endringer skjer ikke over natten, men valget av Obama som president er forhåpentligvis et tegn på at endringer vil skje i USA. Så gratulerer til alle amerikanere og gratulerer så mye til Obama! Vi følger spent med deg på veien videre. Det er litt spesielt når jeg kikker bort på treåringen vår og vet at dette er en historisk dag som han sikkert kommer til å få høre om når han begynner på skolen.

1 kommentar:

  1. Jeg er like glad som alle de andre bloggerne som har skrevet om valget. Selv så har jeg ikke skrevet om hvem som vant fordi det er så mange andre som har gjort det, og vi trenger noen som skriver om hverdagslige ting også:)

    Men jeg er uendelig glad på Obamas vegne, for jeg føler at han kommer til å dra folket med seg. Det er ikke han som skal gjøre jobben alene, men vi sammen med ham.


    Virkelig glad:D

    Og spent!

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.