RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

tirsdag 15. september 2009

Hva syntes dere om valgresultatet?


Selv er jeg veldig godt fornøyd, heldigvis blir det fire nye år med rødgrønn regjering. Satt oppe og fulgte med på Nrks valgnatt frem til 01.30. Turte ikke å legge meg før jeg følte meg sånn noenlunde sikker på hvordan valget kom til å gå. Årets valget har jammen meg vært spennende. I tillegg(selv om jeg egentlig ikke er AP'er) må jeg gi litt ros til Jens Stoltenberg, det er en mann som er flink til å snakke for seg og sitt parti. Jeg håper forøvrig at SV blir i regjering og at de ikke bryter ut slik som tydeligvis Reikvam, i følge VG, mener de burde. Ser ut som om det mest er VGs ønske om en litt stor overskrift som kommer frem der..

I mitt distrikt har FrP gjort det ganske bra i årets valg, jeg har litt problemer med å skjønne hvorfor. I mine øyne tror jeg svært mange her ville fått seg en liten overraskelse om FrP hadde kommet i regjering og fått gjennom en del av sin politikk. Her er det svært mange som jobber i industri og service og for å neve en ting tror jeg svært mange hadde angret på sitt valg om FrP og de borgelige partienes politikk hadde ført til en svekkelse av Arbeidsmiljøloven.

Hva syntes dere om valgresultatet?

Forresten syntes jeg at valgdeltakelsen var svært skuffende, flaut for Norge at så mange ikke bryr seg om demokratiet her i landet. Uansett hva man velger å stemme så syntes jeg det er bedre alt folk stemmer enn at de lar vær.

Forresten, hva syntes dere bokelskere om at den yngste nykommeren fra FrP, ikke ser på bøker som kultur? Jeg kjenner jeg blir frustrert på vegne av litteraturen.