RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

torsdag 25. november 2010

To nye norske bokblogger har kommet til denne uken

To av mine bekjente i bloggverdenen har denne uken gått til det skrittet å starte opp egne bokblogger, da fortjener de jo å få litt oppmerksomhet :)




Først ut har vi Silje som vanligvis blogger hos Skolebibliotekaren, hun har nå startet en egen blogg, Så rart, og vil være å finne både på sin personlige blogg og skolebloggen.


Så har vi MoonStar som har startet opp bloggen ~MoonStar's Bokverden~.

Gratulerer med ny oppstartede bokblogger, jenter! Gleder meg til å følge dere.Ta gjerne turen innom jentene og kikk på bloggene deres.

3 kommentarer:

  1. Det var jammen raskt:-) Jeg har ikke engang rukket å skrive min første bokomtale, men den kommer snart. Tusen takk for omtalen forresten:-)

    SvarSlett
  2. Oj, for en overraskelse :) Takk for linken og hjelpa. :)

    SvarSlett
  3. Da er bloggene lagt til på bokbloggene.blogspot.com (klarer ikke å lage link.....).

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.