RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 11. januar 2012

Video: Bør sees av alle bokelskere




Jeg kom nettopp over denne fantastiske videoen på YouTube og måtte logge meg rett inn på bloggen for å dele den med dere. Liker du å lese(uavhengig av sjanger) tror jeg du kommer til å la deg sjarmere av denne fantastisk godt lagede videosnutten.

 
Om bloggeren
Sommeren 2007 startet Mari bloggen Flukten fra virkeligheten. Mari elsker bøker(selvsagt!) og håper noe av sin leseglede kan smitte over på andre. Til daglig jobber hun på kontor.

9 kommentarer:

  1. Stilig, og veldig bra visuelt!

    SvarSlett
  2. Hehe likte den videoen kjæmpe godt:)

    SvarSlett
  3. For en flott video! Jeg kan likevel ikke slutte å tenke på de stakkars menneskene som har ryddet, stablet og flyttet bøker for å få dette til! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er et par som eier og driver bokhandelen som har lagd vidoen selv slik jeg har forstått det :)

      Slett
  4. Herlig video~ Veldig fin og jeg kan tenke meg at den var tidkrevende. Tenk å flytte alle de bøkene, wow~

    SvarSlett
  5. Det må jo ha tatt helt sykt lang tid og filme og få laget :O

    SvarSlett
  6. Utrolig flott video! Apropos herlige bokbutikker, bokbutikken til Meg Ryan i You got mail er en sånn butikk som jeg bare vil flytte inn i :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.