RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

fredag 25. juli 2008

Ti på topp i bryllup - Time to face the truth, I will never be with you.

Hvilken sang vil du ha i ditt bryllup? Er du kanskje gift, hva spilte dere?

Litt spesielt at sangen på fjerde plass på listen ender med linjene:
But it's time to face the truth, I will never be with you.

For meg er teksten i sangene viktig og jeg syntes det er litt merkelig med en bryllupssang som ender på en konklusjon om at man aldri kan være sammen.

1. «Amazed», Lonestar - Denne sangen vet jeg at en av venninnene mine ønsker å ha i sitt bryllup. Personlig syntes jeg den er litt kjedelig..

2. «Everything I Do, I do it for you»

3. «Angels», Robbie Williams

4. «You're Beautiful», James Blunt

5. «Don't Want To Miss A Thing», Aerosmith

6. «Still The One», Shania Twain

7. «Truly, Madly, Deeply», Savage Garden

8. «Have I Told You Lately», Van Morrison

9. «From This Moment On», Shania Twain

10. «I Will Always Love You», Whitney Houston

Dette er i følge Dagbladet topp 10 i Storbritannia om dagen.

3 kommentarer:

  1. Veldig enig med deg, overrasket over noen av sangene på lista. Teksten betyr mye... derfor liker jeg "From this moment", den teksten passer perfekt til et bryllup!

    SvarSlett
  2. Helt enig her også! Teksten må jo bety mest? Eller, den gjør det for meg iallefall :-)

    Ikke bare bare å velge bryllupssang, kommer til å slite med den. "Heldigvis" ser ikke utfordringen til å ligge i nærmeste fremtid.

    SvarSlett
  3. Vi skal ha Songbird av Eva Cassidy vi. Den er veldig enkel, men sier alt:) Bare 1mnd igjen for min del:)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.