RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 10. desember 2008

De er da virkelig ganske like? Ricky Martin og Karev fra Grey's Anatomy


Si det ikke bare er meg?! De er da litt like, er de ikke?

Ja, forresten Ricky Martin sine barn har surrogatmor
, vet ikke om han har noen mor eller far som han er sammen med om barna.

2 kommentarer:

  1. Nå måtte jeg le! Nei, de er all deles ikke like! Karev er mye kjekkere. *Knis*

    SvarSlett
    Svar
    1. Joooo, det er de da ;) MEN jeg er helt enig med deg i at Karev er kjekkere, den kjekkere yngre lillebroren tenker jeg :P

      Slett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.