RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 29. november 2009

Sense and Sensibility BBCs versjon fra 2008

Nå har jeg akkurat sett BBCs nyeste produksjon av Jane Austens Sense Sensibility. Måtte skynde meg til pc'n for å skrive en liten anbefaling. Den var NYDELIG, bedre enn filmproduksjonen fra 1995 med Emma Thompson, Kate Winslet og Hugh Grant. Jeg syntes 2008 klarer å få frem mer følelser hos meg som seer enn filmen(selv om jeg likte den også). Her er et par klipp som kanskje kan friste deg til å ta en titt på denne innspillingen av Sense and Sensibility: