RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

tirsdag 22. november 2011

Trailer tirsdag - Unleased(Wolf Springs Chronicles #1)

Over ser du to forskjellige omslag som er laget til denne boken, et for det amerikanske markedet og et for det engelske. Hvilket er ditt favoritt omslag?


Tre grunner til å lese denne boken:
1. Varulver - because I like my men to be warm ;)
2. "...the Fenners are mad, bad and dangerous..".
3. Tre klaner i en århundrer gammel krig.








Unleased(Wolf Springs Chronicles #1) av Nancy Holder, Debbie Viguié - Bokomtale:


Katelyn McBride’s life changed in an instant when her mother died. Uprooted from her California home, Katelyn was shipped to the middle of nowhere, Arkansas, to her only living relative, her grandfather. And now she has to start over in Wolf Springs, a tiny village in the Ozark Mountains. Like any small town, Wolf Springs has secrets. But the secrets hidden here are more sinister than Katelyn could ever imagine. It’s a town with a history that reaches back centuries, spans continents, and conceals terrifying truths. And Katelyn McBride is about to change everything. Broken families, ageless grudges, forced alliances, and love that blooms in the darkest night—welcome to Wolf Springs.

Hver tirsdag poster Maria trailer tirsdag og det hender at jeg slenger meg med. Besøk bloggen hennes for å se hvilken trailer hun byr på i dag.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker varulver he he så kanskje dette er bøker for meg:) Får se da jeg skal kjøpe meg noe nytt lesestoff:) Førs må jeg lese de bøkene jeg allerede har he he:)

    SvarSlett
  2. Da er vi to, jeg kan vel egentlig signere på alt du skriver i den kommentaren, Elin ;)

    SvarSlett
  3. Uh, virker som en spennende bok:) må skrive opp den på "må-lese" liste!

    SV;Takk for kommentaren! Har ikke vært borti noe "chic-lit" før,og tenkte dette var en fin start!Regner ikke å få den "wow!"leser opplevelsen av den,men enkel lettlest en:) Koselig at du likte bokbloggen! Fremdeles litt uvant med blogspot platform,men blir nok vant til et!

    Skal skru av word verification! takk for tipset!

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.