RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

mandag 16. januar 2012

Hipp hurra, Sirkelen har bokbursdag i dag! "Maleri" av bokomslaget til Sirkelen

Jeg har aldri vært det grann kunsterisk av meg men etter at jeg fikk barn så har jeg innsett at jeg må lære meg å like visse ting. Siden det er vinter passer det kanskje å nevne det gå på ski - jeg var typen som gravde ned skiene mine i snøen på skoletur i steden for å gå på dem. Du skjønner kanskje at jeg alltid har vært en vriompeis, for å ikke nevne at jeg er sta som et esel og alltid har rett(og hvordan i alle dager noen kunne syntes det var stats å gå på ski var uten for min fatteevne he he).

Etter at jeg ble voksen har jeg faktisk innsett at mye av det jeg mislikte da jeg var yngre er ganske morsomt, nå som det ikke lenger er tvang i regi av skolen. Vel over til det jeg faktisk ville med denne posten. Her om dagen malte jeg og seksåringen sammen, tilfeldigvis lå Sirklen like i nærheten og jeg lot meg inspirere..eller jeg hermet etter beste evne HAHA. Slik ble resultatet og ja det er lov til å flire :D

Vakkert, ikke sant?
Klikk her for å se det originale bokomslaget.

Sirkelen gis ut i Norge i dag, er du nysgjerrig på boken kan du klikke her for å lese første kapittel. Er du nysgjerrig på hva jeg mente om boken klikker du her for å lese min anmeldelse.

Innlegget er på ingen måte sponset av andre enn meg selv ;)

Om bloggeren
Sommeren 2007 startet Mari bloggen Flukten fra virkeligheten. Mari elsker bøker(selvsagt!) og håper noe av sin leseglede kan smitte over på andre. Til daglig jobber hun på kontor.

3 kommentarer:

  1. Det var jo et virkelig bra bilde!

    Jeg la merke til noe i innlegget ditt; Du skriver om å grave skiene ned i snøen. Da jeg var 16 "glemte" jeg skiene mine på Kvamskogen. De havnet "helt tilfeldigvis" bare ikke inn i bussen før den kjørte :-) Jeg har ikke tatt opp det å gå på ski senere, men der er jo andre ting som er morsomme nå og som jeg hatet da jeg gikk på skolen :-)

    SvarSlett
  2. Flott bilde:) Jippi for bokbursdagen til sirkelen:)

    SvarSlett
  3. For et herlig annerledes blogginnlegg! Ser frem til en ny trend i bokbloggverden, du følger vel opp...? :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.