RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

tirsdag 15. mai 2012

Trailer tirsdag: Hearth-Shaped Bruise av Tanya Byrne

I dag er det tirsdag og vi er hjemme igjen fra Danmark(grunnen til at jeg ikke fikk kommet på smakebit besøk på søndag). I dag har jeg funnet en trailer som jeg vil dele med dere. Traileren er laget til Tanya Byrnes debutroman Hearth-Shaped Bruise:



Tanya Byrne er en forfatter jeg først oppdaget via Twitter. Twitter er en god markedsføringskanal, det er garantert flere enn meg som lar seg påvirke til å kjøpe bøker man kanskje aldri ellers ville plukket opp. Bøker har blitt kjøpt inn fordi forfatteren rett og slett virket hyggelig og interessant på Twitter, det lønner seg å være litt aktiv der med andre ord ;)

Vil du vite mer om boken foreslår jeg at du leser anmeldelsen som en av mine engelske favoritbloggere, Vivienne, har skrevet. Jeg deler et lite sitat fra anmeldelsen med dere: 

This book is a very emotional read. Beautifully written yet brutal in realism. If this is the author's debut book, I am seeing a string of awards in her future.

Hver tirsdag poster 
Maria trailer tirsdag og det hender at jeg slenger meg med. Besøk bloggen hennes for å se hvilken trailer hun byr på i dag. Hvis du vil kan du delta selv også.









Om bloggeren
Sommeren 2008 startet Mari bloggen Flukten fra virkeligheten. Mari elsker bøker(selvsagt!) og håper noe av sin leseglede kan smitte over på andre. Det er ikke bare bøker som Mari er lidenskaplig opptatt av, siden høsten 2007 har hun blogget om Sikring av barn i bil. Arbeidet med denne bloggen vant hun Buskerud fylkes trafikksikkerhetspris for i 2010. Til daglig jobber Mari på kontor i et elektrikerfirma.

3 kommentarer:

  1. Tror jeg må holde meg unna trailere en stund... Jeg blir så lett revet med, og vips - så er "skal-lese-hylla" utvidet med enda et eksemplar :-)
    Håper du hadde en flott tur til Danmark!

    SvarSlett
  2. Stemningsfull trailer som gjorde meg nysgjerrig på denne romanen. Jeg synes at tittelen var fin også.

    Håper dere koste dere i Danmark :-)

    SvarSlett
  3. Takk for trailer:) Ha en fin kveld og en fin 17. Mai feiring:)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.