RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 7. august 2013

Vinn kinobilletter til Skyggejegerne: Demonenes by(The Mortal Instruments)


Sponset
Først må jeg få takke til SF NORGE som sa seg villig til å sponse to kinobilletter til en av mine heldige lesere. Jeg får ikke betalt for å dele ut denne premien.


Da er det på tide med en liten konkurranse/giveaway her på bloggen igjen. 23.august er det premiere på The Mortal Instruments, Skyggejegerne - Demonenes by, og nå har du sjansen til å vinne to kinobilletter til filmen her på Flukten fra virkeligheten!


Har du ikke hørt om filmen før? Da kan du se traileren her.


Slik deltar du i konkurransen:

Fylle ut Raffelcopter skjemaet som du finner lenger ned i bloggposten. Kun kommentarer på bloggposten regnes som ikke gyldig deltakelse.



Har du forresten sett kleskolleksjonen som er laget til denne filmen?

The Mortal Instruments

For et par år siden kjøpte jeg de tre første bøkene i serien The Mortal Instruments, eller Skyggejegerne som den norske oversettelsen på serien heter, av Cassandra Clare til min kjære lillesøster Nina. Gaven regnet jeg med at ville være midt i blinken, selv om jeg ikke var sikker på at selve innholdet ville falle i smak. Heldigvis falt bøkene i smak, og da Nina hadde lest ut bøkene leverte hun dem til meg med beskjeden: LES DISSE, nå!

Dessverre har jeg ikke tatt meg tid til det enda, men Nina har omtalt den første boken i serien her på bloggen. Omtalen finner du hvis du klikker her.


a Rafflecopter giveaway


11 kommentarer:

  1. Wiii! Kan ikke vente!? Har du lest bøkern!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, men lillesøsteren min har det, og hun er frelst ;)

      Slett
  2. Kult..
    Men Mari finner ingen raflecopter i innlegget ditt.. Pluss det med antrekk og trailer kan ikke vises :/
    Er det bare meg..

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var rart, Line. Hvis du svinger innom bloggens Facebook-side så ligger det en giveaway fane der. Ser du den? Du kan melde deg på på via den.

      Slett
    2. Tror det var fordi jeg var på en annen pc :/
      For nå funka det fra min egen.. :)

      Slett
  3. herlig bok serie, men valgte å hoppe av etter bok 3

    SvarSlett
    Svar
    1. Du ble mett etter de tre? Det er mulig jeg husker feil, men jeg mener at det opprinnelig skulle være en trilogi men at det har blitt mer etter at bøkenes popularitet "tok av".

      Slett
  4. Så gøy at du arrangerer en giveaway - hadde hverken hørt om serien eller filmen, og jeg fikk veldig lyst til å både lese og se : )))

    Begynner på nytt arbeidssted fra mandag, hvor jeg er den nye skolebibliotekaren for ungdomsskoleelever. Gleder meg masse, og tenkte på mine nye lånere da jeg leste innlegget ditt : ))))

    Takk for flotte tips, Mari : )))

    SvarSlett
  5. Jeg elsker Cassandra Clare. Har ikke lest City of Bones, men har lest en annen serie av henne som hun skrev først. Den handler også om skyggejegere, men handlingen er lagt til 1800 tallet og vi møter noen av forfedrene til de som er med i City of Bones serien. Lyst til å lese City of Bones serien også, så har lagt den til på ønskelista mi til bursdagen min som er litt senere i måneden. Skal absolutt se filmen også :) Spennende med giveaway da :)

    SvarSlett
  6. En veldig bra bokserie! Gleder meg veldig til den første filmen, jeg har alltid vært litt småforelska i Jamie Campbell Bower, så håper det beste av filmen! Hehe

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.