RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 23. august 2015

Odinsbarn - En smakebit på søndag

Enten du er norsk, svensk, dansk eller kanskje finsk så har du nok hørt om Odinsbarn av Siri Pettersen. Boken er nemlig gitt ut på flere nordiske språk, og har vært mye omtalt og godt likt av mange.


Skulle du være i tvil er altså Odinsbarn boken jeg holder på med om dagen.
Han så henne komme og snublet seg på føttene. Hirke kunne se at han fikk panikk et øyeblikk. Vissheten om at han hadde løpt da grana brakk, stod skrevet i ansiktet hans.

I disse dagene blir det ikke så mye lesing, men det har blitt litt tid til å nyte det flotte sommerværet. Endelig har sommeren kommet til Norge, det er herlig.
















Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger

og hun står bak den prisbelønnende nettsiden Sikring av barn i bil.

14 kommentarer:

  1. Jeg har hørt og lest mye om Odins barn, men enda ikke lest den. Ikke helt innenfor min sjanger, men har virkelig kost meg med bøker som jeg har vært forutinntatt av, så hvem vet! Ha en nydelig søndag, Mari!

    SvarSlett
  2. Den har dykt upp på ett antal bloggar senaste året och de flesta skriver om att den finns, att det är fantasy och att den norsk .. men än har jag inte läst vad någon egentligen tycker om den. :) Nåväl, nyfiken på den är jag och en dag blir den påbörjad!
    Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  3. Jag började på den men tyckte det var så himla mycket att hålla reda på, men får göra ett nytt försök

    SvarSlett
  4. Ja Odinsbarn är omskriven. Maken fick den i present och har precis läst den. Får se om jag läser den tillslut...

    SvarSlett
  5. Odinsbarn er, og forblir, en av mine favoritter :)

    SvarSlett
  6. Jeg har hørt både denne og Råta på lydbok. Likte den første best minnes jeg.

    SvarSlett
  7. Odinsbarn har jag hemma och ska läsa i höst hoppas jag!

    SvarSlett
  8. Tack för smakbiten. Odinsbarn står i hyllan och väntar på att jag ska ta nya tag. Började på den för ett tag sen, men det var inte rätt tillfälle då. Få se om jag kanske lyssnar på den istället... Ha en fin söndag!

    SvarSlett
  9. Ja, jeg venter i lengsel etter bok 3! :-) Det er virkelig fine bøker.
    Det er sommer utenfor hos meg og, så jeg har tenkt å ta med meg boken ut så snart solen kommer over taket og ned i bakgården. Men frem til dt skal jeg lese smakebiter :-) Ha en fin søndag, Mari!

    SvarSlett
  10. Ja, den är verkligen superbra! Jag ser fram emot del2 som snart kommer på svenska. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  11. Odinsbarn är jag otroligt sugen på att läsa. Tack för smakbiten.

    SvarSlett
  12. Jag är också sugen på Odinsbarn. Vet inte om det blir i höst eller om jag ska hoppas på att den dyker upp på bokrean i februari.

    SvarSlett
  13. många bokbloggare har skrivit positivt om denna. omslaget stöter bort mig, men tack för smakebiten!

    SvarSlett
  14. Den passet dessverre ikke for meg…

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.