RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

onsdag 23. september 2009

Mitt skrivebord



Jeg har blitt tagget
og oppgaven gikk ut på å vise hva man har på skrivebordet sitt. For tiden har jeg faktisk ikke noe skrivebord, vel vi har ett men der er det så trangt at det er vanskelig å sitte å jobbe der uten å skalle i taket he he. Vi pusser opp i kjelleren og meningen er at vi skal ha et kontor der nede, det gleder jeg meg til. Akkurat nå bruker jeg kjøkkenbordet som kontorplass, vel og merke når vi ikke sitter der å spiser. På bildet er min kjære bærbare og noen bøker(to av dem fikk jeg i posten i går); Kvinnen i buret av Jussi Adler-Olsen, Moon Called av Patricia Briggs og Knife av R.J. Anderson.