RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

mandag 5. april 2010

Konkurranse åpen for alle - Vinn The Body Finder eller Rising Shadow!


For en liten tid tilbake nådde jeg 300 følgere på den engelske bokbloggen min. Det syntes jeg er en god grunn til en liten feiring. Dere som leser den norske bokbloggen min må gjerne delta om dere leser bøker på engelsk. Du trenger ikke å være følger av noen av bloggene for å delta i trekningen. Det blir to vinnere, en vinner The Body Finder av Kimberly Derting og den andre vinner Rising Shadow av Jacquelyn Wheeler. Omslaget på sistnevnte bok er kanskje ikke så veldig vakkert, men jeg har lest boken og den var vanskelig å legge fra seg. Det var forfriskende med en ungdomsbok med en hovedperson på 20 år og et overnaturlig tema som var helt fritt for vampyrer, varulver, engler og lignende skapninger. Jeg har ikke lest The Body Finder selv men den står veldig høyt på ønskelisten, høres utrolig bra ut.

Har du lyst til å delta? Det kan du gjøre her.