RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

torsdag 20. januar 2011

Giveaway - Immortal Beloved


For litt siden mottok jeg en lesekopi av Immortal Beloved av Cate Tiernan, den likte jeg veldig godt. Dette er første bok i en ny trilogi og den ble utgitt i England 6.januar i år(neste bok tror jeg kommer ut i slutten av april i år). Du kan lese anmeldelsen min og se boktraileren her. Nå har jeg vært så heldig å motta en ferdig, innbundet, kopi av boken. Siden jeg allerede har lest den tenkte jeg at skulle gi den bort.


Du trenger ikke å være følger av bloggen for å vinne boken, bare fyll ut skjemaet nederst i denne posten så er du med i trekningen. Det er kun lov å melde seg på konkurransen én gang pr. person. Det kan være lettere å huske på at du har meldt deg på konkurransen om du legger igjen en liten kommentar til denne posten, da kan du kikke på kommentarene senere hvis du er i tvil om du har meldt deg på.

Konkurransen er åpen til midnatt 20/2-2011. Obs. Boken er på engelsk. 

Lykke til alle sammen!





10 kommentarer:

  1. Eg har lagt igjen e-postadressen min:) Men du, eg sjekka ut forfatternamnet og det som eg fant var at Immortal Beloved er ein bokserie, så eg rekne med at dette er første bok?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cate_Tiernan

    SvarSlett
  2. Heisann :-)

    Denne boka her jeg nysgjerrig på, så jeg er med!

    Silje

    SvarSlett
  3. Elida: Dette er første bok i en trilogi, boken ble utgitt 6.januar i England. Kan kanskje spesifisere det i innlegget.

    SvarSlett
  4. Åhh.. Så bra giveaway :) Krysser fingre for og vinne :P Selvom jeg tviler på jeg gjør det xD hehe

    Keep up det good work ;) Digger bloggen din :P As you know :P hehe

    SvarSlett
  5. Hei, jeg er med, har lagt ut info på bloggen min også. Takk for hyggelig kommentar på min blogg. God helg

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker veldig gjerne å lese denne boken! Den virker så spennende =D

    SvarSlett
  7. Jeg har deltatt! Har en egen bokkonkurranse nå hvis du vil delta! Kan vinne et gavekort på bokkilden :) Jeg har også anmeldt saras nøkkel

    SvarSlett
  8. Da har jeg endelig fått ut fingeren og meldt meg på. :P Høres i grunn ut som en interessant bok. Også synes jeg omslaget er fint.

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.