RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

mandag 10. januar 2011

Nye bøker - uke 2



Hver mandag prøver jeg å poste de bøkene som har dumpet ned i postkassen min eller som jeg har kjøpt i uken som har gått.






For anmeldelse:
Here Lies Bridget av Paige Harbison(fra forlaget via netGalley)

Det var alt fra meg denne uken. Jeg har jo egentlig et mål om å kjøpe færrest mulig bøker i 2011 og heller konsentrere meg om å kutte ned på antall uleste bøker i bokhyllen. Jeg har gått på en liten sprekk allerede så det vil nok være flere bøker i postkassen min allerede neste uke..

1 kommentar:

  1. hehe Det med ikke og kjøpe bøker.. Hadde jeg også lovt meg selv.. xD Det er vanskeligere en man tror :P
    Og bra du får litt dumpende inn da ;) gjør det liksom litt morsommere og sjekke posten.. Og hadde vært kjipt med et tomt innlegg når det er tid til Nye bøker innlegget xD hehe

    Aldri hørt om boka du har fått :) Gleder meg til og lese anmeldelsen :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.