RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

tirsdag 6. april 2010

Siste bok i populær ungdomsserie utgitt i dag - allerede utsolgt


Har du ikke lest de to første bøkene i Kelley Armstrongs Darkest Power trilogi så syntes jeg du skal gjøre det. Er du en av de som digget Twilight bøkene så tror jeg ganske så sikkert du vil like disse bøkene også, selv om det vel og merke ikke er en eneste vampyr i serien så langt. Hvis du ikke har hørt om bøkene før så kan du ta en titt på dette innlegget hvor jeg har skrevet litt om de to første bøkene i denne bloggen, du kan lese anmeldelsen min av den første boken på den engelske bokbloggen min eller du kan simpelten bare ta en titt på boktraileren nederst i dette innlegget.

Uanett over til temaet i overskriften til posten. Den siste boken i denne serien ble altså utgitt i dag. Jeg tok turen innom The Book Depository for å kjøpe boken og jammen meg var den ikke allerede utsolgt! Etter å bare ha vært i salg noen timer. Ja,ja, jeg kan takke meg selv for at jeg ikke forhåndsbestilte den.

Her er traileren til The Summoning: